Tuesday, November 14, 2006

JCM


han har gjort en grym film. jag ska träffa honom imorgon. jag ser fram emot det. ska fråga om the ark - kolla kolla och höra om framtida projekt. nu ska jag först hem o kolla förra filmen hedwig and the angry inch så jag har sett den innan. kan vara bra.
undrar om man ska ta sig till öppningsfesten på spy bar också. ska enligt utskicket vara inspirerad av shortbus. hmmm.. låter ganska omöjligt att fixa. en fest a la shortbus i moderata sverige. som att bli full på tvål. fast det har ju i och för sig ett antal unga göteborgare fixat förut...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej, jag såg ditt inlägg på Det ljuva livet om att du inte kan ha msn messenger längre på jobbet. Jag tänkte bara informera dig om att msn har en webbmessenger som man kan använda i såna fall, http://webmessenger.msn.com/. Det funkar på mitt jobb i alla fall, hoppas det gör det för dig med.

9:12 AM  
Blogger Schmarro said...

vi har exakt samma planer för veckan. och med JCM. kul! (jag gillade inte alls hedwig så mycket, dessvärre. tyckte mycket om JCMs insats men rockmusikal kändes halvfräscht).

11:08 AM  

Post a Comment

<< Home