Friday, November 10, 2006

djävulen bär skitfula kläder. och ställer dumma frågor


jag flög in till malmö i morse. tre på morgonen gick jag upp, bara för att stå och frysa och vänta på bussen från södertälje som skulle ta mig till centralen. s¨jävla dumt att inte ta taxi. blev lite dumsnål.
väcktes åxå kl 1 av en full carro som ringde och menade att historien jag berättat för henne om martin som tog svamp blev hög i hyde park och hittade ett troll som han tog med till hotellet och som visade sig var ett downssyndrom-barn, bara var fejk. gustav säger att han berättade den för mig och att den finns i förra numret av vice.
jag säger att de ljuger.

här i malmö har jag typ bara slappat i fridas säng och sedan i soffan framför tv:n.
loves it.
fredag och jag får slappa. frida e på handledning för sin uppsats och jag kollade morgonprogrammet på tv 4 med Lennart the shrienk som försöker prata om skilnaden mellan (traditionellt) manligt och kvinnligt och hur dett påverkar relationern samtidigt som jävla cp-programledaren Malou von Sivers avbryter med dumma frågor.
hur ointelligent och dåligt på sitt jobb får man egentligen vara. hon e ju bara pinsam. lägger ord i hans mun och leker hobbypsykolog. vid hennes slutkläm aka försöka vara smart fråga tittade lelle bara på henne och pressade fram ett "...okej"
det var lite kul.
men roligast var när hon berättade att under hennes tid som ankare på nyhetsmorgon (dvs 7 år) hade hon knappast sex med sin man. hon var för trött på kvällarna.
bra, fortsätt att krydda programmet med detaljer från ditt privatliv???? helt absurt dålig tv.
jag svor hög flera gången och kände för att kasta fjärren mot skärmen.

nu ska jag back till soffan. nu: MTV! vill se justin bring the sexy back

sen har frida lovat att vi ska hitta malmös billigaste falafel. det e sjukt billig falafel här. jag ska köpa hem massor.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home