Sunday, December 03, 2006

uppsnurrad i det blå

jag var på 20årsfest igår.
de är så vackra, 20-åringarna. mest killarna. tjejerna är blyga och tysta. jag ock kristina var 26 o 27 och snygga och de borde se upp till oss och vi blev nog lite avundsjuka på dem. de är framtiden. och vackra.

sen var vi på ugglan där jag trodde kalle dixelius var tobbe på ykky och jag mötte tony och berättade för alla att han gift sig och de hade en hemlig gäst somspelade som var JAMES YORKSTON!!!!
han sjöng som en gud men såg ut som en gubbe och jag var rörd och sa till honom att han var fantastisk

sen drgo vi till debaser och jag smög in via rökrutan och slapp betala och drack brinnande saltimbucko och kristina var fin och rolig och sa snälla saker och sen raggade jag upp en kille som visade sig vara värsta tönten.
på riktigt. värsta tönten någonsin. teakwando, snö, skidor och fjällrävenjacka.
men det gör inget för man får göra misstag och världen var rätt så underbar ändå.

nu lyssnar jag på James och snart kommer marcus o hämtar upp mig med bil för vi ska till konstfacks marknad och vi ska bruncha och jag vill ut i naturen men det vill inte markus. men det gör inget för jag älskar att åka bil

0 Comments:

Post a Comment

<< Home