Monday, October 23, 2006

bright light big city



precis hemkommer från London. med min baby. Jag köpte en baby ngnstans nära Brick Lane. inslagen i bubbelplast som ett ägg. det e en mycket fin lampa som ska hänga i mitt tak i vardagsrummet och lysa upp. Av ett tjugotal handblåsta glasbubblor. det e min baby. i samma affär fanns grymma tapeter med lampor och hatthängare tryckta typ. det kostade 150 pund rullen. men jag ska köpa....
annars: festat lite, dansaat till miss kitten på the end, beundrat carsten höllers gigantiska rutchkanor. Ätit o druckit gott på tates rooftoprestaurang. beundrat utsikten, rullat nerför den lätt sluttande entrén i hangarrummet på tate, köpt en bok om diktatorers heminredning, druckit öl på barer, softat med Nattis, roliga diskussioner med Karim o Simme o Johan.
nu sitter jag på jobbet och fryser o frossar. lite blöt är jag efter att ha stressat genom regnet. gick upp kl 3 i natt. med min babis. det var ngn slags förhöjd säkerhet på luton så jag ar tvungen att checka in allt bagage och slänga alla liquids som hudkräm. hatar ryanair. försenat. hatar försenat.
bonlistan har pressmeddelats. jag har sett pdferna. mycket Fina. jag e stolt.
nu lite "ugly betty" layout sen drar jag mot pll:sthlm kontoret

0 Comments:

Post a Comment

<< Home