Tuesday, November 07, 2006

vet ni vad som är tråkigt?

1 att jag väcks varje morgon av arbetare som knackar på dörren. de vill komma in och arbeta hos mig och titta på¨mig när jag käkar frukost och kommer ut ur duschen.

2 att dessa samma arbetare använder min toalett och gör slut på toalettpappret.

3 att dammet som arbetarena rör upp lägger sig som ett lager över möbler och fönsterkarmar och blommornas blad. jag har dammtorkat alla mina växer idag.

4 att säsong 1 av weeds inte var klar nerladdad när jag kom hem. hade glömt att koppla datorn till elen. 8 timmar kvar.

5 att mitt bredbandsuppkoppling som ska ta 100 mb per sek bara klarar av att ladda ner i 15.5 K/s... just nu. hur fixar man det snabbare.

6 att mitt element låter som rinnande vatten pga att arbetarna tagit bort det andra elementet och öppnat ett hål i väggen så jag hör vad som händer i rören. det e i och för sig lite kul också

7 att ingen kommenterar på den här bloggen. okej vet att ni inte e så många som läser.

det där sista e lite dubiöst faktiskt. jag vill inte att folk ska läsa detta för vissa grejer e ju privata som jag inte brukar snacka om med vem som helst i vanliga fall men samtidigt vill jag att folk ska läsa det som är privat och allt annat och att folk ska itnressera sig för vad jag tänker eller säger eller gjort under dagen.
det har jag nog alltid velat. jag blir sjukt irriterad på jobbet när folk inte bryr sig om att jag ätit polska inlagda gurkor dan innan eller varit ute på spyan och mött en gammal bekant eller har en undersökning med carros tomas om vilken svensk skådig som skulle bil den bästa statsministern. (alltså om arnold gjorde politisk karriär kan ju våra svenska stjärnor också fixa det)

hmm... nu kokar ägg. de kokar nog sönder....

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

3:46 PM  

Post a Comment

<< Home