Sunday, November 05, 2006

jag är (hör och häpna) bakfull ...

jag har läst två bloggar som börjar gårdagens inlägg på detta sätt.
jag tror
a att det känner varandra
b att de e soulmates in another liv
c att det e rätt vanligt att vara bakfull på en lördag.

bakfull stämer på miog åxå. och jag e duschad o vaken fast klockan inte e 11. faster o farbror kommer och hämtar upp mig. vi ska till västertås och farfars grav.

jag e fräsch som ett äppelkart.
inte.

igår. middag marcus o lina. fårost i saffran i salladen. drinkar. hund. fina linas kläder. misslyckad introlek. rolig storytelling. långrobban var roligast när han berättade hur han försökt lufta elementet och skruvat av hela muttern och svart vatten strömmade ut på vardagsrumsgolvet och han sitter med tummen för hålet och försöker deseprat rädda deras powerbooks.
spy bar. andreas från london ser ut som han gjort i 8 år. han ville inte berätta vad han gör nu. misslyckad figur.

kvällens låt pm dawn: set a drift (shit jag vet inte vd den heter men det låter ju så) on memory lane.

puss o kram

0 Comments:

Post a Comment

<< Home